На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від   25.06.2012 р. № 401-р «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» та постанови правління Пенсійного фонду  України «Про затвердження Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді» від 07.09.2012 р. № 16-1 створено веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі –  веб-портал ЕП ПФУ).

Веб-портал ЕП ПФУ призначено для забезпечення покращення якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду, можливості подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.

За допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України громадянам, застрахованим особам або страхувальникам, у тому числі фізичним особам-підприємцям та особам, які забезпечують себе роботою самостійно, надано можливість отримати послуги (інформацію або документи) в електронному вигляді.

Так, веб-портал електронних послуг нараховує чотири основних розділи: довідкова інформація, нормативні документи, розділ для громадян (пенсіонерів, застрахованих громадян) і розділ для страхувальників (підприємств, організацій, установ і підприємств, які використовують працю найманих робітників). У розділі для громадян передбачено отримання декілька видів послуг: одержання виписки із системи персоніфікованого обліку, виписки із пенсійної справи заявника, а також забезпечено можливість громадян направити електронне звернення до управління.

Таким чином, звернувшись до послуг, які надаються через веб-портал ЕП ПФУ, користувачі зможуть отримати інформацію щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати своєї пенсії. Також, можна ознайомитись із формами заяв, необхідних для призначення, перерахунку та виплати пенсії, отримання допомоги на поховання та заповнити їх, користуючись наданими інструкціями.

Важливо знати, що повноцінний доступ до розділів порталу для громадян і страхувальників надається лише зареєстрованим користувачам. Єдина особливість реєстрації: вона відбувається у два етапи.

Спочатку бажаючим необхідно звернутися до Вишгородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України  Київської області з відповідною заявою про реєстрацію у системі надання послуг в електронному вигляді (м. Вишгород, вул. Межигірського Спасу, 6, каб. 4 або каб. 9).

Для реєстрації необхідно мати при собі документи, що засвідчують особу, а саме: паспорт громадянина, ідентифікаційний код.

Після того, як було зареєстровано заяву, особа за допомогою мережі Інтернет входить на веб-портал ЕП ПФУ  та реєструється в базі веб-порталу ЕП ПФУ як користувач, використовуючи код заяви, зазначений на розписці про одержання заяви, яку особі було вручено відповідальною особою за прийом і реєстрацію заяв про участь у системі надання послуг в електронному вигляді.

Після реєстрації на веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу, з якої і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного фонду, контроль за їх наданням і відстеження проходження документів, наданих в електронному вигляді.

Сподіваємося, що наявний електронний ресурс допоможе Вам швидко та зручно отримати корисну інформацію.