У Вишгородському відділі обслуговування громадян створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, що дозволяє спеціалістам відділу відповідально підійти до вирішення проблем кожного одержувача послуг. Одним із пріоритетів якісного обслуговування відвідувачів залишається етика спілкування. Ми розуміємо, що пенсіонер, який прийшов до нас і залишився незадоволеним нашою роботою, - це потенційний носій негативної інформації про Пенсійний фонд. Тому роботі з відвідувачами надається максимум уваги, щоб, звернувшись до нас, людина пішла з вирішеними питаннями.  На прийомі обговорюються питання, які хвилюють різні верстви населення: пенсіонерів, людей передпенсійного віку, приватних підприємців, молодь. Надаються роз’яснення щодо перерахунку пенсії, визначення права на пенсію, порядку обчислення страхового стажу, виплати надбавок до пенсій, порядку індексації грошових доходів населення, змін до податкового кодексу України, реєстрації на ВЕБ-порталі електронних послуг, видачі довідок про розмір пенсії, оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, видачі пенсійних посвідчень, виготовлення ЕПП, тощо.

Шляхом нескладного підрахунку було визначено 10000-го одержувача послуг, яким став Загребін Борис Нестерович, 22.07.1934 р.н., який звернувся прийом до спеціалістів з приводу перерахунку пенсії. Борису Нестеровичу було вручено сертифікат на підписку газети «Пенсійний кур’єр» на ІІ півріччя 2017 року. 

Під час заходу були присутні начальник головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Василь Фатхутдінов та начальник Вишгородського об’єднаного управління ПФУ Київської області  Оксана Тарасенко, які побажали Борису Нестеровичу міцного здоров’я, добробуту та мирного неба.